czwartek, 14 maja 2015

Owsianka.

Must have śniadania! Niby coś prostego i banalnego, a jednocześnie ciężko znaleźć "swój smak"...
Nie każdy będzie amatorem takiego posiłku, bo owsianka sama w sobie jest mdła i mało smaczna. Ale w odpowiednim zestawieniu przekona do siebie nie jednego niedowiarka. Przetestowałam to na sobie!
Połączeń jest wiele, bo przecież każdy lubi coś innego!



Moja propozycja jest typowo zimowo-wiosenna, kiedy to ciężko jest znaleźć sezonowe owoce i jedyne co możemy dostać w supermarketach to banany, kiwi, pomarańcze i suszone owoce.

Mój pomysł na owsiankę:
  • pół szklanki mleka
  • 5 łyżek owsianki (u mnie mieszanka płatków owsianych błyskawicznych i otrębów orkiszowych/gryczanych)
  • żurawina/rodzynki/śliwki/morele (zamiennie)
  • banan
  • kiwi
  • cynamon!


Podgrzewam mleko, wsypuję płatki owsiane i zostawiam na jakieś 5/10 min. Czasami, jak wiem, że moje owoce są niewystarczająco słodkie, dodaję do ciepłego mleka łyżeczkę miodu. Kolejne kroki to już czysta fantazja. To od was zależy w jakiej kolejności i jakich owoców użyjecie ;)






Nie mogę się już doczekać na sezonowe owoce. Maliny, truskawki!! Wtedy śniadanie nie tylko nabiera wyjątkowego smaku i zapachu dzięki świeżym owocom, ale i wygląda tak cudownie, że szkoda zjadać!
Sprawdzajcie insta, tam na pewno będą pojawiały się uaktualnienia i nowe połączenia!

Buziaki! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz